duminică, 4 ianuarie 2015

De urat... am tot ura

Urătorii din seara de 1 ianuarie 2015
au încheiat urătura cu cuvintele:


E destul să zici: 
 Ofranda omeniei, 
Metafora nemuririi, 
Virgula amendată,
Provocaţi-mă… să devin genială…
 şi dacă mai cunoşti şi 
 Eu am ştiut să fac din viaţa mea o sărbătoare… 
“În lumea Renatei Verejanu, Maxime şi cugetări”,
“În lumea Renatei Verejanu, Interviuri”
 conştientizezi biografia unui mare poet… 

 Şi cauţi biobibliografia 
“Poetul metaforei în flăcări – Renata Verejanu” 
 sau alt volum: 
Geniul invizibil al poeziei basarabene... 

Noi cunoaştem mai mult decât alţii:
ce a însemnat ca un jurnalist/poet să fondeze (în 1991) prima structură 
mass-media cu adevărat liberă şi independentă…
când toţi nomenclaturiştii erau în putere şi doar mimau democraţia…
La Mulţi Ani, doamnă Poet…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu